dijous, 15 d’abril del 2010

Comentaris sobre Aloma (Cap.I-V)

A mesura que he començat a llegir aquest llibre, he descobert que la vida no només és complicada per mi, sinó que els altres també la pateixen. La qual cosa, fa que sigui més interessant i intrigant.
La sensació que té Aloma quan arriba el Robert, o l'enveja que sent quan veu a la Coral, són coses que personalment crec que raono amb la pròpia Aloma.
Com que encara no l'he acabada de llegir, no puc dir molt, però que cada vegada que la llegeixo m'enganxa a seguir lleguint fins a arribar al desenllaç.

Respecte a la gramàtica, hi ha algunes paraules que pot ser jo no les entengui perquè el meu nivell és molt bàsic, però encara que siguin moltes paraules m'ajuden a pujar el meu coneixement de català.

Fiorella Castañeda
4rt ESO C




Quan he començant a llegir aquest llibre, m'he adonat que és un llibre senzill de llegir, però hi ha algunes paraules que no les entenc. L'escena on apareix la protagonista és un lloc que coneix tothom, San Gervasi. A mi personalment m'ha semblat que és un llibre que tracta d'un tema massa feminista, l'autor retrata les personalitats d'home de manera molt negativa.


Ming Wang
4rT C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada